I´m getting married!!!!!!!

maanantai 7. tammikuuta 2013

Nyt se iski! Häätodellisuus. Siis se fakta, että tässä todella suunnitellaan häitä eikä vain katsella kauniita kuvia ja haaveilla.

kuva
Selailin jotakin netistä ja silmiini osui häämekkokaupan mainos. Menin sitten selailemaan mekkoja ja yhtäkkiä minulle iski pieni jännitys vatsan pohjaan ja tajusin, että minä tässä selailen hääpukuja ja ja ja... Kummallista, koska olenhan koko ajan tiennyt, että tässä suunnitellaan rouvaksi ryhtymistä ja noin pois päin ja mielestäni olen sisäistänytkin sen, mutta ehkä en sitten itse hääasiaa. Eli olen ajatellut, että mennään naimisiin, mutta en, että pidetään häät. :D Ja nyt se iski sitten. Wouuuuu. Että minusta tulee morsian! Toki seuraan Hulluna häämekkoihin- sarjaa (pakko katsoa aina, kun vain olen aamuisin kymmenen aikaan kotona), kuinka morsiamet tajuavat pukuja sovitettaessaan, että he ovat menossa naimisiin. No, sellainen hetki minulla oli äsken.
kuva
Olen myöskin seurannut Glee-sarjaa ja toivonut, että Rachel ja Finn pääsevät naimisiin asti ja eläisivät elämänsä loppuun asti onnellisesti yhdessä. Imelätä, tiedän. :) Ja muistinkin juuri, että minulta on korkkaamatta Satuhäiden uusi kausi.Voi että, en malttaisi odottaa, että olisi loppukuu ja minulta liikenisi enemmän aikaa häiden suunnitteluun! Minä nimittäin rakastan juhlien järjestämistä, joten aion ottaa tästä ajasta kaiken irti (nyt kun viimein tajusin kupletin juonen).
kuva
Onko teillä samanlaisia "heräämiskokemuksia"?

1 kommentti:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Proudly designed by | mlekoshi Playground |