Inspiraatio: Väriä elämään

sunnuntai 9. joulukuuta 2012



Olen huomannut, että mietin häidemme teemavärejä pääasiassa kukkien kautta. Minulla oli jo ennen kihloihin menemistä selkeästi mielessä värit, jotka haluaisin häidemme teemaväreiksi, vaaleanvihreä ja vaaleahkonpunainen. Edelleen nämä värit ovat mielessäni, mutta olen löytänyt niihin hurjasti erilaisia sävyjä ja nimenomaan kukkien ja luonnon kautta. En osaa sanoa, mistä juuri nämä värit ovat iskostuneet mieleeni. Pohjaväriksi olen ajatellut valkoista, ensinnäkin se on teemaan sopiva ja toisekseen, siihen on helppo lisätä väriä. Kokosin hieman inspiraatiokuvia:

kuva
kuva
kuva
kuva
kuva
kuva
kuva
kuva
kuva
kuva
kuva
kuva
Mukavaa alkavaa viikkoa, enää ei ole pitkä aika jouluun! Minun pitää vielä jatkaa markkinointisuunnitelman kirjoittamista ja kuudeksi aamulla töihin, huokaus. Toisin sanoen, telkkarista tulee juuri sopivasti Jamie Oliverin jouluohjelmaa. :D

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Proudly designed by | mlekoshi Playground |