Kiitos ja näkemiin

sunnuntai 4. kesäkuuta 2017

Aiemmin tänä keväänä tein blogiini kevätsiivousta. Olen tehnyt myös kotona siivousta. Samalla kun tavara on vähentynyt kotona, olen alkanut pohtia myös sitä, mihin haluan aikaani käyttää. Mistä haluan luopua, mihin käyttää enemmän aikaani.

Asioita pitää tehdä oikeista lähtökohdista. Aikani ei tunnu riittävän blogille enkä halua blogata kiireessä hutiloiden. Ja näin on lähes viiden vuoden bloggaamisen jälkeen aika sanoa kiitos ja näkemiin. Olen ylpeä mun blogista, vaikkei se todellakaan täydellinen olekaan. On aika luopua ja antaa tilaa muulle.

Kun viisi vuotta sitten aloitin bloggaamisen, en todellakaan arvannut, mitä kaikkea saisin sen myötä kokea. Olen useasti jo sanonutkin, mutta sanon taas, että parasta bloggaamisessa on keskustelu ja vertaistuki. Siispä iso, lämmin kiitos kaikille lukijoilleni ja kanssabloggaajille. :)

En kuitenkaan halua kokonaan hylätä Elämäni päivää. Siksipä päädyin sellaiseen ratkaisuun, että säilytän Instagram-tilin edelleen ja postailen sinne kuvia.  Minusta on ihana vastailla esimerkiksi juhlien suunnitteluun liittyviin kysymyksiin ja vastailen edelleen s-postilla elamanipaiva@gmail.com. Minuun saa siis jatkossa yhteyden sähköpostilla ja Instagramissa. Blogi ja Facebook-sivu vaikenevat.

Kiitos kaikille kuluneista viidestä vuodesta ja hyvää, värikästä jatkoa niin arjessa kuin juhlassa! :)

4 kommenttia:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Proudly designed by | mlekoshi Playground |